Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam op 17 oktober 2017 interview

7.5

Ik vind het moeilijk om de verpleging te waarderen. Ik denk dat de kwaliteit hoog is. Ik zie wel dat ze onderbezet zijn. Ik denk dat als er meer verplegenden zouden zijn, ze meer voor mijn moeder zouden kunnen doen. De verzorging sluit niet aan bij hoe mijn moeder wil leven. Ik vind de zorg ook niet aansluiten bij wat ik belangrijk vind. Ik vind dat het netjes is in het gebouw. Het is er ook schoon. Er hangt een goede sfeer. Er gebeuren steeds leuke dingen: er worden bijvoorbeeld herfststukken in de gangen gehangen. Mijn moeder heeft een eigen kamer, waarin een bed staat en een tafeltje en een stoel. Het is wat ze nodig heeft, maar meer niet. Ik denk dat ze een groot gedeelte van de dag op haar kamer zit. Er worden activiteiten georganiseerd en daar doet ze ook aan mee. De kwaliteit van de verzorging vind ik goed. Ze proberen aan alle kanten het zo goed mogelijk te doen. Er zijn ook veel vrijwilligers die helpen met de activiteiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.