Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam op 17 oktober 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn moeder woont hier nu 3 jaar. De afspraken lopen goed en ik heb helemaal geen problemen. De medewerkers doen alles voor haar wat nodig is en ook ongevraagd. Ze zijn voorkomend en aardig, ongeacht op welk tijdstip je ook komt. De medewerkers hebben tijd voor haar. Er wordt gezegd dat de bewoners weinig buiten komen, maar daar hebben de medewerkers geen tijd voor. Er zijn wel veel vrijwilligers. Mijn moeder heeft het daar goed naar haar zin, ook als zegt ze soms wel wat doe ik hier. Aan activiteiten doet ze niet mee, maar ze zit er wel stilletjes bij. Ook zit ze altijd in de woonkamer en niet op haar eigen kamer, met andere mensen is het toch gezelliger. Er wordt zeker goed naar mij geluisterd. Ik kan altijd iemand aanspraken of ze bellen mij later op. Het gebouw is mooi en schoon. Altijd leuk aangekleed, nu is er herfstsfeer. Met de feestdagen wordt er veel georganiseerd, ook voor de familie. Bij de entree staan tafels en stoelen en is het gezellig. Ik ben vanaf dag een blij dat mijn moeder daar terecht is gekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.