Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam op 17 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Mijn vader woonde daar eerst zelfstandig en had al contact met het verpleeghuis door middel van een alarm. Sinds 3 jaar woont hij hier. Toen het niet meer ging, heeft het verpleeghuis dit zelf in gang gezet. Het gaat heel prima en het geeft een veilig gevoel. Over de verpleging heb ik geen klachten. Hoe de medewerkers met de bewoners omgaan, is helemaal geweldig. Mijn vader krijgt genoeg aandacht en hij weet ook dat hij moet wachten. Eens in de 3 maanden is er een overleg en wordt er besproken hoe het gaat en of hij op de afdeling kan blijven. Als er tussendoor wat is, dan word ik gebeld. Mijn vader kijkt vaak uit het raam, doet niet mee aan activiteiten en rookt in de speciale kamer. Hij berust er gewoon in. Het gebouw is nieuw. Iedereen heeft een eigen kamer met badkamer. De serviceflat staat er tegen aan en zij kunnen gebruik maken van de faciliteiten. Er is een grote tuin. Aan het eten wordt aandacht besteed, er is een keuzemenu, die per week wordt ingevuld. Op de woensdag zijn er aparte dingen, zoals poffertjes en pannenkoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.