Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis - Rotterdam op 17 oktober 2017 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ze zijn zorgzaam en hartverwarmend voor alle mensen. Ze waren respectvol en hadden aandacht voor mijn man. Ze hebben echt gehoor gegeven aan wat wij aangaven over hoe wij de zorg wilden voor hem. Ik heb alle lof over het huis. Ze hebben echt een pluim verdiend. De omgeving is wel goed, alleen de bereikbaarheid met het openbaar vervoer is minder en dat is jammer. Je kan er niet gezellig wandelen in de omgeving. Ze hebben wel een grote tuin waar je lekker kan zitten. Als je naar de winkels wil, moet je toch wel een kwartiertje lopen. De locatie waar het ligt is het enige minpuntje. Het grote voordeel is dat je er zelfstandig kan wonen en dat de verzorging en verpleging in 1 gebouw zitten. Zo kunnen echtparen toch bij elkaar blijven wonen. Als je binnenkomt, kom je gelijk in een grote hal waar je kan zitten, maar dat is niet een gezellig plek waar je zit en dat is ook wel jammer. Er zou een afgeschermde plek moeten zijn waar je gezellig met bezoek kan zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verpleeghuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.