Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verzorgingshuis - Rotterdam op 18 oktober 2017 interview

6.8

Het gebouw waar mijn kennis woont is oud. Ik vind de kamers ouderwets en niet aangepast aan deze tijd. Ze zijn bijvoorbeeld niet rolstoelvriendelijk en het sanitair is ook nog uit de jaren zeventig. Verder zijn de gangen smal en donker. Ik vind dat mijn kennis zorg tekort komt. Als ze ergens naar toe wil, bijvoorbeeld een activiteit, dan moet ze daar altijd om vragen. Dat doet ze vaak niet. Ze wordt nooit spontaan ergens naar toe gebracht. Dat vind ik een beetje sneu voor haar. De medewerkers vind ik verschillend in de omgang, maar in het algemeen beoordeel ik ze wel positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verzorgingshuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.