Waardering van Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verzorgingshuis - Rotterdam op 25 januari 2018 interview

8.7

Ik heb met veel verschillende medewerkers te maken. Sommige medewerkers zijn heel adequaat, andere wat minder. Ik vind het hier geweldig en ik ben blij dat mijn moeder hier zit. De totale sfeer in huis is geweldig. De organisatie klopt vind ik. Hier merk ik duidelijk dat er bij hogerhand een organisatie achter zit. Als er een probleem is, dan wordt dat opgeschaald naar hogerhand en wordt het opgelost. Ze werken hier met liefde en aandacht. Ik vind het echt fantastisch. Er is hier van alles, bijvoorbeeld de kapper en de pedicure. Iedereen is even hartelijk en aardig. Mijn moeder is hier echt opgeknapt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Groene Kruisweg verzorgingshuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.