Waardering van Sonneburgh, locatie Ravenswaard - Rotterdam op 18 oktober 2017 interview

9.3

Als ik een vraag heb of iets wil zeggen, wordt er ook gelijk actie ondernomen. Als de verzorgenden iets niet weten, zoeken ze het voor mij uit. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze iets niet zijn nagekomen. Ik kan met vragen ook naar de directeur gaan. Ik word gehoord en ik krijg altijd netjes antwoord. De verzorgenden gaan prima met mijn moeder en mij om. Ze tonen belangstelling. Als ik iemand van de verpleging tegenkom, maken ze altijd even een praatje met mij. Mijn moeder krijgt op tijd haar medicijnen. De verzorgenden letten erop of ze gaat douchen. Ze kijken regelmatig of mijn moeder plekjes op haar lichaam heeft. Als ze die heeft, wordt ze daar ook gelijk voor behandeld. Ik zou wel graag willen zien dat er vaker een uitje georganiseerd zou worden. Dat doen ze nu weleens, maar niet vaak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Ravenswaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.