Waardering van Sonneburgh, locatie Ravenswaard - Rotterdam op 18 oktober 2017 interview

8.3

Mijn moeder heeft altijd in de omgeving gewoond. Het is voor haar dan ook een vertrouwde omgeving en dat vind ik belangrijk. Het gebouw is schoon en het ruikt er altijd lekker fris. De verpleging is heel erg alert op veranderingen in haar gezondheid. Ze wordt er ook heel liefdevol behandeld. Je kan merken dat er mensen met passie werken. Ze zijn nooit kortaf en altijd heel correct in hun communicatie en benadering. Dat is voor mijn moeder heel belangrijk. De overdracht in informatie op het gebied van haar voeding zou wel iets beter kunnen. Soms weten de mensen die haar eten verzorgen, niet altijd wat zij wel en niet mag eten. De vrijwilligers zouden wat beter op de hoogte gebracht moeten worden. Gelukkig gaat dat nu al stukken beter. We hebben verder eigenlijk weinig klachten en ik zou niet weten wat er verbeterd zou moeten worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Ravenswaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.