Waardering van Sonneburgh, locatie Ravenswaard - Rotterdam op 17 oktober 2017 interview

8.5

Mijn moeder wordt heel goed verzorgd, daarom ziet zij er netjes en verzorgd uit. Ik heb twee vaste contactpersonen. Dat vind ik fijn. Ik word goed op de hoogte gehouden per mail of persoonlijk. De communicatie vind ik goed. De verzorgenden brengen mijn moeder iedere week naar de kapper of gaan met haar naar de dokter. Ik vind het fijn dat de verzorgenden met mij mee denken en een actieve houding hebben. Het huis vind ik er schoon en netjes uitzien. De gezamenlijke huiskamer ziet er gezellig uit. Er zijn verschillende activiteiten in het huis, zoals een zangkoor en een spelletjesmiddag. Mijn moeder vindt het leuk om mee te doen. Ik vind het jammer dat er geen brasserie in het huis is. De omgeving vind ik heel erg mooi. Mijn moeder haar kamer vind ik prachtig en ziet er keurig uit. Haar kamer is voor een gedeelte ingericht met haar eigen meubels.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Ravenswaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.