Waardering van Sonneburgh, locatie Ravenswaard - Rotterdam op 16 oktober 2017 interview

6.5

Mijn schoonmoeder gaat graag naar buiten, maar dat gaat niet omdat er niet genoeg personeel is. Ze is dementerend en kan niet alleen meer naar buiten. Ze woont nu nog op een halfopen afdeling, maar ze heeft de neiging om als ze alleen naar buiten gaat te verdwalen. De verpleging doet haar best en loopt de vonken uit de schoenen, maar ik merk duidelijk dat er een tekort is aan personeel. Ze heeft een eigen kamer, maar echt schoon kan ik het niet meer noemen. Ze proberen het wel. We vinden het eten erg goed. Ze halen haar op voor de maaltijd en er wordt gezamenlijk gegeten. Er wordt opgelet dat ze genoeg te drinken en te eten krijgt. Er word in mijn ogen wel te weinig met de bewoners gedaan, persoonlijk vind ik dat daar wel wat aan gedaan mag worden. Ook mag er wat meer aandacht zijn voor de medische zorg. Ze kon in het begin niet terecht bij de huisarts van het verzorgingshuis, omdat deze het al te druk had. Ze moest toen noodgedwongen bij haar eigen huisarts blijven. Inmiddels is dit gelukkig veranderd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sonneburgh, locatie Ravenswaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.