Logo St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

• maandag 8:30 - 17:00

96% beveelt deze zorginstelling aan

• 9.8

19 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder jarenlang verzorgd en verpleegd in het St. Elisabeth.De inzet en zorg van het personeel kan als voorbeeld dienen voor de gehele sector

• 7.0

13 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De begeleiding op de groepen is prettig echter het verschil van begeleiding op mensen die wel of geen ervaring hebben met Alzheimer is groot. De een kan beter met het gedrag van de client omgaan dan...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

Bedankt voor uw reactie.

• 9 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Godzij dank is ze opgenomen op het St. Elizabeth. Ze word er goed verzorgt en dicht bij mijn huis waar ik zelf woon. Ze doet [bijna] heel de dag zingen. Soms kent ze me en dan weer niet......dat is...

geplaatst op 14 augustus 2019

We zijn blij dat we op deze manier voor haar kunnen zorgen. Bedankt voor uw reactie.

• 6.7

7 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

de slaapkamer is erg klein, gedeelde toilet/ badkamer is n groot minpunt.moet regelmatig wachten tot deze vrij is. zou t liever zien dat elke bewoner een eigen toilet/ badkamer heeft, en meer ruimte...

geplaatst op 14 augustus 2019

Bedankt voor uw reactie. Helaas is in de groepswoning een eigen toilet/badkamer niet mogelijk.

• 8.0

6 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

comunnicatie via mail carenzorgt kan beter.

geplaatst op 14 augustus 2019

Bedankt! Mocht u nog willen aangeven wat er verbeterd kan worden, dan kunt u dat doen via i.brouwers@stelisabeth.nl

• 8.7

6 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

ik heb dit ingevuld met mijn moeder en wij zijn dik tevreden.

Bedankt!

• 9.7

5 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Beide ouders wonen in dezelfde gesloten afdeling, er wordt echt rekening gehouden met het feit dat zij al meer dan 60 jaar getrouwd zijn en dus samen moeten zijn. Ze hebben dan ook een kamer naast...

geplaatst op 14 augustus 2019

We zijn blij dat we dat hebben kunnen realiseren. Bedankt voor uw reactie!

• 9.8

5 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverlening in Elisabeth is goed. Ik zou zo gauw niet weten wat er verbeterd moet worden

geplaatst op 14 augustus 2019

Dat is goed om te horen, bedankt!

2 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

het is gewoon fijn om er te zijn vriendelijk personeel en hulp vaardig

Bedankt voor uw reactie!

• 8.2

2 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

de afspraak met t team (psycholoog, verpleegkundige en arts) was naar mij gemaild zegt men, maar ik had niets ontvangen. Ik kon gelukkig snel schakelen en was alsnog iets later aanwezig.

geplaatst op 14 augustus 2019

Gelukkig is het goedgekomen.

• 7.8

2 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn tevreden over de zorg die het huis geeft.

Bedankt!

• 4 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg voor ons vader is prima geweest.Wij ( de dochters) zijn dan ook zeer tevreden over de verpleging , het personeel van het restaurant en de communicatie van anderen zaken. Verbeterpunten kunnen...

geplaatst op 14 augustus 2019

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, hartelijk dank!

• 9.5

26 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg is uitmuntend die ik tot nu heb ervaren, afspraken die gemaakt worden komt men na. Er hangt een vriendelijk gastvrije sfeer die vanaf de receptie tot aan de diverse afdelingen is te voelen....

geplaatst op 14 augustus 2019

We zijn hier erg blij mee, bedankt!

13 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Als mantelzorger voor een vriendin ben ik gedurende 4,5 maand veel in dit zorgcentrum geweest. Een verademing in vergelijking met eerdere ervaringen die ik heb met andere woonzorgcentra. Hier wordt...

geplaatst op 13 maart 2019

Bedankt voor uw mooie reactie!

5 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben de dochter van mevr.en we zijn zeer tevreden hoe t daar allemaal gaat. Prima tehuis voor mijn moeder en alle andere oudjes.

geplaatst op 13 maart 2019

Dank u wel!

• 28 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ouders zijn er afgelopen juni naar toe verhuisd . Het gedrag van mijn vader kan moeilijk zijn om.mee om te gaan . De verzorging heeft het goed opgepakt . Alleen maar lof voor ze

geplaatst op 30 januari 2019

Heel erg bedankt, dit waarderen we zeer!

• 9.7

7 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Onze vader is recent verhuisd naar een appartement in dit woonzorgcentrum na een langdurig verblijf in een revalidatiecentrum. Hij is hier warm ontvangen, waarbij het mooie gebouw en de aandacht voor...

geplaatst op 30 januari 2019

Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

• 8.5

17 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Tijdens het verblijf van 5 maanden goede verzorging gehad en daarnaast voldoende mogelijkheden om deel te nemen aan activiteiten zoals koersbal, rikken, geheugenspelletjes en knutselen (toch lol...

geplaatst op 30 januari 2019

Dank u wel voor uw waardering!

• 17 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie interview

Ik kan dag en nacht naar binnen en kan snel een afspraak maken met een medewerker. Op de afdeling van mijn moeder werken vijf vaste medewerkers. Die vind ik allemaal perfect. Ik zou geen minpuntje...

geplaatst op 19 juli 2018

Hartelijk dank voor uw reactie! Met een 10 zijn wij heel tevreden!

• 8.2

16 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie interview

De accommodatie van mijn moeder is kleinschalig en hierdoor kent iedereen elkaar. Ik ben daarnaast tevreden over de verzorging, maar het hangt er wel vanaf wie er op dat moment staat. De ene...