Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 21 juni 2018 interview

8.5

Als mijn schoonmoeder om iets vraagt, wordt daar goed naar geluisterd door het personeel. De omgeving van het gebouw is schitterend. Het betreft een voormalig klooster, waar een nieuw stuk is aangebouwd. Er is een mooie, grote kloostertuin bij. De instelling heeft speciale fietsen, een soort driewielers. Vrijwilligers gaan wekelijks met mijn schoonmoeder fietsen in het dorp. Liefst zou ze dat de hele dag willen doen. Ook wordt er regelmatig met haar gewandeld. Ik vind het een fantastisch huis. Mijn moeder woont op een afdeling voor kleinschalig wonen voor zes personen. Op de afdeling wordt het eten klaargemaakt. Als ze dat leuk vindt, mag mijn schoonmoeder ook helpen met het klaar maken van het eten. Mijn schoonmoeder wordt overal bij betrokken. Ze hoeft zich absoluut niet te vervelen. Men probeert haar een leuke dagbesteding te geven. Binnenkort komt er zowel een huisarts als tandarts praktijk houden in de instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.