Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 16 juli 2018 interview

8.2

De accommodatie van mijn moeder is kleinschalig en hierdoor kent iedereen elkaar. Ik ben daarnaast tevreden over de verzorging, maar het hangt er wel vanaf wie er op dat moment staat. De ene verpleegkundige heeft meer feeling met de dementie van mijn moeder dan de ander. Het is ook heel erg jammer dat er te weinig personeel is, maar de verpleging kan daar zelf niet veel aan doen. Er zijn dan heel veel momenten dat mijn moeder en andere bewoners alleen zijn. Ik vind dit eigenlijk niet kunnen. Ze gaan verder goed met mijn moeder om op de momenten die ze met mijn moeder hebben, maar er zijn te weinig momenten om die aandacht aan mijn moeder te kunnen geven. Ik heb het idee dat ik hier heel goed word opgevangen en dat er naar mij wordt geluisterd. Hetgeen wat ik afspreek met de verpleging wordt ook nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.