Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 8 juni 2016 interview

De accommodatie vind ik helemaal prachtig. Het is een omgebouwd klooster. Ze hebben een soort tussenverdieping waar de lift heen kan. Ik vind het heel mooi en ruim opgezet. Ik merk dat ze het druk hebben. Ik kwam er een keer om iets te vragen en toen hadden ze een heel verhaal wat er met mijn moeder moest gebeuren qua kleding. Ze kunnen het beter mailen naar mijn schoonzus, zij is er ook vaker dan ik. Ik vond de zuster gestrest klinken. Ik vroeg om een sleutel omdat ik anders veel heen en weer moet lopen als ik mijn moeder ga halen. Ik vind dit niet efficiënt. Ze hebben wel goed ingespeeld toen ik wat aangegeven had dat mijn moeder moe was. De medewerkers gaan heel goed met ons om. Er zit een kapper in het gebouw. Het heeft lang geduurd voordat het halen en brengen naar de kapper goed ging. De persoonlijke verzorging vind ik goed. In de kantine letten ze goed op mijn moeder met eten. Ze zijn heel zorgzaam. Als ik iets merk, dan geef ik het aan bij de verpleging. De dagbesteding vind ik goed gaan. Daar doen ze ook bewegingsoefeningen.

Bent u of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.