Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 10 juli 2018 interview

8.3

De afspraken die in het zorgplan staan worden goed nageleefd. De rolstoel van mijn man mankeert het een en ander en ik ben al drie weken aan het wachten tot deze gerepareerd wordt. De verzorging vind ik goed. Er wordt best vaak gewisseld in het personeel en dat vind ik vervelend want op die manier verloopt de communicatie niet zoals ik zou willen. De medewerkers benaderen mijn man op een lieve manier. Mijn man krijgt hier alles wat hij nodig heeft, ik zou niet kunnen zeggen wat ze hem nog meer zouden kunnen bieden. Ik word heel erg gehoord. Wij hebben weleens een mdo waarin ik alle aandacht krijg en alles kan zeggen wat ik wil. De accommodatie is echt geweldig, ik heb nog nooit z'on mooi gebouw gezien. De klimaatbeheersing is perfect geregeld. Het is heel ruim. Er is een groot restaurant met een groot terras. Er zit een speeltuin naast en man vind het heerlijk om naar de spelende kindjes te kijken. Er wordt veel georganiseerd. Mijn man heeft een keurige, simpele, schone kamer. Met grote ramen en van alle voorzieningen voorzien. De badkamer moet hij delen maar dat vind mijn man geen probleem.

Bent u of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.