Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 21 juni 2018 interview

8.2

De kwaliteit van leven van mijn moeder vind ik niet zo hoog meer. Mijn moeder zit de hele dag in een rolstoel en kan bijna niets meer. Er wordt nog wel geprobeerd om haar te activeren. Er wordt van alles aangeboden, zoals muziek. Vaak wil ze dat niet meer. De medewerkers zijn allemaal even lief en zorgzaam voor mijn moeder. Het aantal medewerkers zou ik best omhoog willen zien. Er zijn drie afdelingen met in totaal negentien patiënten. Er zijn meestal vier zusters. Er wordt heel veel met vrijwilligers gewerkt. Er komen nu ook keukenprinsessen om te koken. Die komen vier keer per week en de andere dagen komt er eten uit het restaurant. Het eten is heel goed. Met de lunch is er altijd iets extra's. Ik zou het liefste zien dat er altijd iemand van de medewerkers in de huiskamer is. Het gebouw is gemoderniseerd. Mijn moeder heeft een eigen kamer met wat eigen spulletjes er in. De douche en het toilet zijn op de gang. Als er iets met mijn moeder is, dan wordt ik gewaarschuwd. Ik kan in het dossier mee lezen wat er elke dag gebeurt.

Bent u of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.