Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 7 juli 2018 interview

7.2

De verzorging is in de vakantieperiode minder. De manier waarop de medewerkers met mijn moeder omgaan is wisselend. Dat hangt af van welke medewerker er is. Er wordt niet altijd goed gecommuniceerd. Er was bijvoorbeeld ineens een hond op de afdeling. Het gebouw vind ik heel gezellig. Het is er heel netjes en verzorgd. Het is echt een thuis voor mijn moeder. Mijn moeder heeft één kamer. Voor de zes bewoners zijn er twee douches. Ik denk dat het niet anders kan en mijn moeder kan toch niet zelfstandig douchen. Dan is een aparte douche wel zonde van het geld. Er is een gezamenlijke huiskamer voor zes bewoners. In de huiskamer komen ze samen, maar daar vandaan worden ze naar de activiteiten gebracht waar ze aan mee willen doen. Er wordt heel veel georganiseerd. Er zijn ook uitjes en ze kunnen recreatief bezig zijn. De maaltijden worden in de huiskamer gebruikt. Er komen speciaal keukenprinsessen die met de bewoners het eten voorbereiden en koken, zodat de verzorging meer tijd heeft voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.