Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 9 juli 2018 interview

8.3

Er is weinig personeel en het is erg moeilijk om aan goed personeel te komen. Ik merk dat mijn moeder goed verzorgd wordt, ze roeien met de riemen die ze hebben. De medewerkers behandelen mijn moeder met aandacht, zeker wanneer er tijd voor is. Er wordt wel gereageerd, maar het kan even duren voordat ik een gesprek heb. Daar heb ik alle begrip voor, zeker nu in de vakantie tijd. Het is een voormalig klooster, het is een hele mooie locatie. Het is kleinschalig en dat vind ik heel erg fijn. Mijn moeder heeft een eigen kamer, helaas is de badkamer is de gang. Maar in haar situatie is dat een goede oplossing. Er komen medewerkers drie dagen in de week vers koken. Daar mag bij geholpen worden door de bewoners die dat leuk vinden en nog kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.