Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 4 juli 2018 interview

8.7

Er wordt op het moment hard gewerkt om nieuw personeel te werven. Er zijn gelukkig veel vrijwilligers. Ik vind de verzorging heel goed, Mijn vader en moeder zijn heel goed begeleid. Er werd altijd op tijd medische hulp ingeroepen en ze zijn erg betrokken. Toen mijn moeder kwam te overlijden kwam de evv-er vanuit huis naar haar toe en heeft de hele nacht bij haar gezeten samen de medewerker waarvan de dienst er ook al op zat. Ik vond dat geweldig. Mijn ouders hadden het hier bijzonder naar hun zin, Mijn moeder was lovend over het eten. Er werd iedere dag vers gekookt en daar zat veel variatie in. Ik kon met mijn vragen bij iedereen terecht. Ik kon altijd kijken op carenzorgt en dat vond ik heel fijn. Ik vind de accommodatie echt helemaal geweldig, het ziet er echt fantastisch uit. Het ligt mooi, met een prachtige tuin en een stukje bos waar je kunt wandelen.

Bent u of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.