Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 21 juni 2018 interview

6.2

Ik vind dat er geen kwaliteit van leven is, omdat mijn moeder vierentwintig uur per dag op haar kamer zit. Mijn moeder is zelf wel heel tevreden. Voor de maaltijden wordt mijn moeder naar de woonkamer gereden, waar ook wordt gekookt. Ik vind dat er niet veel variatie in de maaltijden is. Mijn moeder heeft één kamer en de badkamer is voor gezamenlijk gebruik. Het ligt heel erg aan de medewerker hoe er met mijn moeder wordt omgegaan. Er zijn er naar mijn idee een aantal die weinig zin in hun werk hebben. Ik zie ze vaak achter de computer zitten. He gebouw vind ik keurig netjes en de omgeving is ook mooi. Er is wel een buitenruimte, maar de verzorging heeft geen tijd om mijn moeder daar mee naar toe te nemen. Dat moeten we zelf doen. Wat mij opvalt is dat het niveau van de medewerkers heel erg laag is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

geplaatst op 19 juli 2018

Beste heer, mevrouw,

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

We nodigen u van harte uit om alsnog met ons contact op te nemen voor een persoonlijk gesprek,

Met vriendelijke groet,
St. Elisabeth
I. Brouwers

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.