Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 22 februari 2018 interview

7.7

Ik woon hier samen met mijn man. De verpleging is prima; ik word fijn geholpen. De omgang met de medewerkers is uitstekend; ze zijn heel vriendelijk. De afspraken uit het zorgplan worden wel nagekomen, maar het personeel is soms niet op tijd. Wel zijn ze goed bereikbaar. De accommodatie hier in huis is heel mooi en ons appartement ziet er heel mooi uit. Er wordt goed schoongemaakt; alles ziet er fris en netjes uit. Het eten is perfect en heel smakelijk. Je kunt kiezen uit twee menu's en die zijn onderling uit te wisselen. Er wordt prima naar mij geluisterd. Mijn man en ik zitten allebei in een rolstoel en het duurt soms wel lang voordat we van het restaurant weer in het appartement zijn. We kunnen ook niet gelijktijdig worden weggebracht en dat is wel eens jammer. De kwaliteit van leven past wel bij mij.

Bent u of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.