Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 17 augustus 2017

6.0

Instelling maakt er soms een potje van v.w.b. de afspraken.De zorg map wordt niet met de mensen besproken en wordt niet (op tijd) bijgewerkt. Als er een medische verklaring van de arts omtrent vertrekkingen is dan wordt er geen hulp geboden voor wat betreft de voortgang van de vereiste verzorging. Spullen van de cliënten geraken geregeld aan kwijt. (zeker als dit mooie spullen zijn)

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

geplaatst op 18 augustus 2017

Beste heer, mevrouw,

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, waaronder het verloop van (het maken van) afspraken. Soms zijn er onvoorziene omstandigheden waardoor het ons niet altijd lukt om ons aan alle afspraken te houden. In dat geval proberen we daar altijd zorgvuldig over te communiceren en de redenen hiervan uit te leggen.

Blijkbaar zijn we daar bij u niet voldoende in geslaagd. We nodigen u dan ook van harte uit om alsnog met ons contact op te nemen voor een persoonlijk gesprek, waarin we dan tevens uw andere aandachtspunten bespreken.

Met vriendelijke groet,
St. Elisabeth
I. Brouwers

Bent u of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.