Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 9 december 2019

• Dementie

Mijn (dementerende) moeder heeft 1 jaar in dagopvang en daarna bijna twee jaar permanent gewoond in Laantje 2. Gedurende deze periode is mijn moeder op een welgemeende, hartverwarmende, zorgzame en aandacht gerichte wijze door alle medewerk(st)ers van het verzorgingstehuis, in het bijzonder de medewerksters van Laantje 2, verzorgd. Deze verleende zorg is ongetwijfeld van een grote meerwaarde geweest voor het welzijn van mijn moeder en een enorme geruststelling voor de familie. Na het overlijden van mijn moeder was de opvang, betrokkenheid, begeleiding en (na)zorg voor de familieleden door alle medewerk(st)ers van het verzorgingstehuis, en wederom in het bijzonder de medewerksters van Laantje 2, ruimhartig, hartverwarmend en troostend. Alle hulde, waardering en respect voor alle medewerk(st)ers van het verzorgingstehuis St. Elisabeth.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

Hartelijk dank voor uw prachtige bericht. We zijn blij te lezen hoe uw moeder en u St. Elisabeth hebben beleefd.
Uw complimenten hebben we doorgegeven aan de medewerkers van Laantjes 2.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.