Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 16 december 2019

9.3
  • Hart- en vaatziekten

Mijn moeder heeft 3 weken op afdeling De laantjes 10 gewoond. De verzorging was goed en het zorgpersoneel was heel betrokken. Mijn moeder stond centraal in de zorg en kreeg de noodzakelijke aandacht en zorg. Ze is na 3 weken overleden en mijn moeder is goed begeleid door de specialist ouderengeneeskunde en de palliatief verpleegkundige. Het afgesproken beleid werd door alle medewerkers goed uitgevoerd. Wij werden als familie goed begeleid. Al heeft mijn moeder maar 3 weken op de laantjes 10 gewoond en we hebben ons vanaf de opname dag altijd thuis gevoeld. Verbeterpunt: Het was erg druk omdat meerdere bewoners veel zorg nodig hadden. In dit soort situaties is het prettig als er op de drukke zorgmomenten extra personeel ingezet kan worden. Mijn moeder is niets te kort gekomen, maar wij merkten wel dat het personeel op sommige momenten overvraagd werden. Medewerker kwam toch werken ondanks dat deze een vrije dag had. Dit noem ik 'Zorg vanuit het hart' onze complimenten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

Hartelijk dank voor uw mooie reactie. We hebben uw complimenten aan het team doorgegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.