Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 2 december 2019

8.7
  • Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder is hier ruim 7 jaar met veel liefde en aandacht verzorgt .Alzheimer is leren om met de ziekte om te gaan ,zowel voor mijzelf als de verzorgende . De zorg is in de loop der jaren sterk verbeterd ,door op de piekmomenten toch wat meer personeel in te plannen.En is er meer tijd voor de verzorgende om aandacht te geven aan de bewoners.Ook dat er nu de keukenprinses en de sfeermakers zijn aangenomen ( bij ziekte is het een ander verhaal , dat zijn vaak dezelfde , en wordt het opgelost met bereidwilligheid van de vaste krachten) Ik kan niet anders zeggen dat mijn moeder met veel liefde en persoonlijke aandacht haar laatste jaren heeft doorgebracht ,waarbij ze mijzelf ook de nodige aandacht gaven .

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

geplaatst op 4 december 2019

Wat een mooie waardering, dank daarvoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.