Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 18 juni 2018 interview

8.7

Mijn moeder zit op een gesloten afdeling. Alle afspraken worden tot nu toe goed nagekomen. Ik zie dat de medewerkers erg hun best doen, maar ze zijn wel met te weinig op de afdeling. Er is maar één verzorgende op zes bewoners. Op momenten dat ze achter hun computer zitten, dan hebben ze geen tijd om naar de bewoners te kijken. Dat vind ik jammer. Ik vind wel dat de medewerkers oog voor details hebben. Ze luisteren goed naar mij. Als het nodig is, dan ondernemen ze actie. Ze zijn erg lief voor mijn moeder. Ze letten op dat ze er netjes bijloopt en schone kleren aanheeft. Er wordt ook van alles georganiseerd bijvoorbeeld een optreden van een koorgroep. Verder vind ik de accommodatie, met name het restaurant, prima.

Bent u of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.