Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 7 januari 2019

9.7
  • Ziekte van Parkinson

Onze vader is recent verhuisd naar een appartement in dit woonzorgcentrum na een langdurig verblijf in een revalidatiecentrum. Hij is hier warm ontvangen, waarbij het mooie gebouw en de aandacht voor het welzijn van de bewoners ons opvalt.Ook de kwaliteit van het eten in het restaurant en de gezelligheid daar valt op. Daarnaast wordt er kordaat gehandeld en direct actie genomen op allerlei fronten: van ervoor zorgen dat iemand aan een vaste tafel komt te zitten in het restaurant tot kleine vraagjes bij het inhuizen maar ook zaken in de persoonlijke verzorging van de bewoner die optimaler kunnen. Dit alles geeft het gevoel dat onze vader op een fijne plek woont waar veel aandacht is voor hem (en ons als mantelzorgers) en zijn persoonlijke leefomstandigheden. Warm aanbevolen!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

geplaatst op 30 januari 2019

Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

Bent u of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.