Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 6 januari 2020

8.8
  • Ziekte van Parkinson

Onze vader woont hier inmiddels een jaar (appartement met verpleging). Hij voelt zich echt thuis, mede door de aandacht, vriendelijkheid en zorg van de verpleging. De combinatie van een eigen plek hebben én aan kunnen schuiven bij de Stamtafel voor koffie, warm eten en lunch is perfect. Er is ook alle aandacht voor de persoonlijke verzorging van mijn vader (dagelijks douchen) en er worden regelmatig activiteiten georganiseerd. Hulde aan alle vrijwilligers die samen met de verpleging zorgen voor een warm bad voor de bewoners. Wij zijn bijzonder blij met de eerste verpleegkundige, die ons eerste aanspreekpunt is en zorgt voor afstemming met andere zorgverleners in het huis. Met name in het stroomlijnen van het contact met de verpleeghuisarts heeft zij een belangrijke rol gespeeld. Wij (en ook onze vader) voelen ons bevoorrecht dat hij op deze fijne plek mag wonen in deze fase van zijn leven. Voor hem (en ook een beetje voor ons) voelt het als 'thuis'.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

Prachtige reactie, hier zijn we trots op. Bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.