Logo St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

• zaterdag 9:00 - 16:00

97% beveelt deze zorginstelling aan

• 8.7

21 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vader heeft tijdens zijn periode van ziekte het Elisabeth mogen ervaren als een warm verblijf in huiselijke omgeving. Ook de zorg was heel goed met de focus op de bewoner.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

geplaatst op 19 juli 2018

25 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer goede behandeling voor het verwijderen van vocht ophoping.

• 8.0

24 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bijzonder hartelijk en vriendelijk voor mijn moeder. De verzorging is goed en het eten wordt door de verzorging zelf bereid.

geplaatst op 27 september 2017

Dat is goed om te horen, bedankt!

• 8.2

24 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige woonomgeving, rust, tijd voor de bewoners, heel huiselijk, goed eten, personeel professioneel, regelmatig activiteiten, mooie tuin, aandacht.

geplaatst op 27 september 2017

Dank u wel voor uw reactie!

• 8.5

22 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder woont sinds anderhalf jaar in de Laantjes wegens Alzheimer. Prima verzorging! Goede communicatie. Meer personeel zou fijn zijn. Er zijn veel activiteiten.Vrijwilligers maken het plaatje...

Hartelijk dank!

• 7.5

22 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Toen nood aan de man was heeft deze organisatie adequaat en flexibel gehandeld. Dat is iets waar je als mantelzorger op dat moment veel aan hebt en waardoor je veel vertrouwen krijgt.

• 9.2

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

mijn vader is er 8 maanden geweest op de laantjes en mijn moeder woont er nog steeds op de Strijpe en heeft het heel goed naar haar zin en dat vinden wij als kinderen heel erg fijn

• 9.2

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben onlangs 93 jaar geworden. Ik heb tot mijn 91 ste zelfstandig gewoond. De overgang is zonder problemen gegaan. Alle waarderingscijfers komen 'uit mijn hart'.Ik prijs mij gelukkig met de keuze...

geplaatst op 27 september 2017

Hartelijk dank voor uw mooie en 'coole' reactie!

• 8.0

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder heeft een stoma op zich is dit zelf goed te verzorgen, echter op de zelfde plek heeft mijn moeder ook een breuk en daardoor niet meer zelf te behandelen. Daarom heeft de verzorging dit...

geplaatst op 27 september 2017

Bedankt! En wat fijn dat er samen een oplossing is bedacht.

• 8.8

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb zeer goede ervaringen met deze instelling. De medewerkers luisteren naar je opmerkingen. Directie staat open voor verbeteringen en suggesties. Zorgmedewerkers zijn erg betrokken. Mens staat...

• 7.7

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Men denkt met patient en familie mee. Goede accomodatie, goed eten. Redelijke kamers, vriendelijk personeel.

• 5.8

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Slecht overleg tussen de verzorgenden onderling en tussen verzorgende en contactpersoon. Men houdt zich niet aan de afspraken en overleg moet worden aangevraagd in plaats dat het standaard zou moeten...

geplaatst op 27 september 2017

Beste heer, mevrouw, We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, en dan met name over hoe het...

• 9.3

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mooi verzorgingshuis, schoon, licht, vriendelijk personeel. Veel activiteiten.

• 8.5

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ga er meestal eten, zodoende heb ik contact met het personeel .en is uitstekend behulpzaam en tijd voor een luisterend oor .

geplaatst op 27 september 2017

Dat is goed om te horen!

• 6.0

17 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Instelling maakt er soms een potje van v.w.b. de afspraken.De zorg map wordt niet met de mensen besproken en wordt niet (op tijd) bijgewerkt. Als er een medische verklaring van de arts omtrent...

geplaatst op 18 augustus 2017

Beste heer, mevrouw, We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, waaronder het verloop van (het...

11 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijke verzorging en van werkdruk niets gemerkt.Iedereen had interesse in je zowel de clienten als het personeel

geplaatst op 27 september 2017

Hartelijk dank voor uw reactie!

• 9.5

26 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ervaring met de zorginstelling was in een woord perfect. k zou iedereen aanraden voor deze zorginstelling te kiezen. Alle aspecten van verzorging en aandacht waren in positieve zin aanwezig alleen de...

• 9.3

21 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Onze moeder heeft ruim 4 jaar in St. Elisabeth gewoond, op de Laantjes, de verpleegafdeling van het huis. De verpleging, verzorging, (para)medische zorg en het wonen waren er prima. Als familie...

11 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ouders wonen hier nu vijf jaar tot volle tevredenheid. Werkelijk niet één wanklank valt er te bespeuren. Uitstekende zorg met goed personeel en heel behulpzame vrijwilligers. Er wordt goed...

geplaatst op 27 september 2017

Daar zijn we erg blij om! Bedankt.

• 8.3

30 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer fijne woongelegenheid. Mooie ruimtes, fijne medewerkers, veel activiteiten, goede zorg.