Waardering van St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal op 29 juni 2018 interview

We hebben een soort zorgcontract opgesteld waar naartoe gewerkt wordt. Ik vind wel dat de terugkoppeling soms minder verloopt als er iets is met mijn familielid. Ik vind het fijn als dit ook in het systeem "Caren zorgt" wordt gezet. Daar kan ik op teruglezen wat er gebeurd is. Heel soms mag dit iets gedetailleerder. In principe vind ik de verpleging goed, alleen vind ik dat sommige medewerkers iets meer zien en daar sneller actie op ondernemen. Sommige medewerkers vind ik heel lief voor mijn familielid en sommigen doen gewoon hun werk. Ik vind dat deze wat meer persoonlijke aandacht voor mijn familielid mogen hebben. Ik vind het bijvoorbeeld al een hele verbetering dat er door speciale medewerkers gekookt wordt en dat er daardoor meer aandacht vrijgekomen is voor de bewoners. Ik vind dat een fijne ontwikkeling. Zo kunnen ze wat meer actie ondernemen met de bewoners. Het is heel fijn dat mijn familielid bewoners om zich heen heeft en er zijn vrijwilligers die bijvoorbeeld gaan wandelen. Dat doen ze heel erg goed. Mijn familielid heeft het hier naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor St. Elisabeth Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.