Logo St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

• zaterdag 9:00 - 16:00

96% beveelt deze zorginstelling aan

• 8.0

6 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

comunnicatie via mail carenzorgt kan beter.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis St. Elisabeth Roosendaal - Roosendaal

geplaatst op 14 augustus 2019

Bedankt! Mocht u nog willen aangeven wat er verbeterd kan worden, dan kunt u dat doen via i.brouwers@stelisabeth.nl

• 9.7

5 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Beide ouders wonen in dezelfde gesloten afdeling, er wordt echt rekening gehouden met het feit dat zij al meer dan 60 jaar getrouwd zijn en dus samen moeten zijn. Ze hebben dan ook een kamer naast...

geplaatst op 14 augustus 2019

We zijn blij dat we dat hebben kunnen realiseren. Bedankt voor uw reactie!

• 8.2

2 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

de afspraak met t team (psycholoog, verpleegkundige en arts) was naar mij gemaild zegt men, maar ik had niets ontvangen. Ik kon gelukkig snel schakelen en was alsnog iets later aanwezig.

geplaatst op 14 augustus 2019

Gelukkig is het goedgekomen.

• 8.2

24 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige woonomgeving, rust, tijd voor de bewoners, heel huiselijk, goed eten, personeel professioneel, regelmatig activiteiten, mooie tuin, aandacht.

geplaatst op 27 september 2017

Dank u wel voor uw reactie!

• 8.3

30 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer fijne woongelegenheid. Mooie ruimtes, fijne medewerkers, veel activiteiten, goede zorg.

geplaatst op 27 september 2017

Bedankt voor uw reactie!