Stichting De Hoven, Verpleeghuis Vliethoven

uit 57 waarderingen

Waardering van Stichting De Hoven, Verpleeghuis Vliethoven - Delfzijl op 14 december 2018

Ziekte van Alzheimer

Onze moeder heeft 7 maanden op de Wierde gewoond. Zij was 93 jaar en had Alzheimer. We hebben de zorg en begeleiding voor haar en naar ons toe als prettig en open ervaren. Alles wat er toe deed werd besproken. Uiteindelijk kon ze wennen om daar te wonen en niet meer thuis. Haar laatste levensfase was niet altijd makkelijk, maar ze was omringd door familie, lieve begeleiders en medebewoners. Haar afscheid hebben we in overleg met de begeleiding vorm kunnen geven op de afdeling. Wij hebben ons welkom gevoeld als familie en de warmte en zorg voor onze moeder heeft ons erg goed gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Hoven, Verpleeghuis Vliethoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.