Waardering van Stichting De Hoven, Zorgcentrum Alegunda Ilberi - Bedum op 19 november 2020

9.8
  • Ziekte van Alzheimer

Inmiddels woont onze moeder alweer bijna 4 jaar in Alegunda Ilberi. Mijn moeder voelt zich hier thuis en heeft het er naar haar zin. Het wonen in een appartementje met je eigen spullen om je heen helpt hierbij. Ook de gezamenlijke huiskamer draagt bij aan veiligheid en gezelligheid. Het belangrijkste vindt ik dat er met veel respect wordt omgegaan met de bewoners. De persoonlijke aandacht voor mijn moeder en voor ons doet mij goed. Altijd tijd voor een praatje en laagdrempelig te benaderen. Ondanks de werkdruk zien we dat personeel betrokken is bij de zorg van de bewoners, dat voelt als een warme deken. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Ook fijn dat de mogelijkheid er is om samen een activiteit te bedenken en hier vorm aan te geven. Een fijn huis en goede zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Hoven, Zorgcentrum Alegunda Ilberi? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.