Waardering van Stichting De Hoven, Zorgcentrum Winkheem - Winsum op 12 september 2011

4.8

Het heet een verzorginghuis te zijn, maar volgens mij een psychiatrische instelling ! Een verzorgingshuis mag een percentage van deze mensen opnemen, maar zijn deze grens fors overschreden. Daar komt bij het personeel is hiervoor niet geschoold, het zijn allemaal ziekenverzorgende met geen psyciatrische scholing. Er is geen 1 B-verpleegkundige in huis. Maar het gaat allemaal om geld en anders nergens om, want er mogen geen kamers leeg staan, en dan neemt men alles maar op.Dit heeft voor bewoners waar een verzorgingshuis een grote inpact. Krijgen niet die aandacht die zij nodig hebben. Een "dopgroep"hebben ze in huis, wat wordt er met deze mensen gedaan ? Rummicub en andere aktiviteiten is geen tijd voor. Mijn maatje waar ik vrijwilliger voor ben klaagt hierover, wat doe ik daar, de verzorgende zitten wat achter de pc en wat ze daardoen is hen niet duidelijk. ze zou het prettiger vinden als er iets met haar gedaan werd. ook inhoudelijk, hoe ga ik met mijn klachten om etc. Hier wordt door de zorgverzekeraars ook exstra geld voor ingestoken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Hoven, Zorgcentrum Winkheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.