Waardering van Surplus, woonzorgcentrum Elisabeth - Breda op 17 oktober 2017 interview

7.5

Als ik met de EVV-er een afspraak maak, dan heb ik het gevoel dat het niet altijd terug komt op de plek waar het hoort. Dat heeft volgens mij te maken met het tekort aan personeel. Er zijn veel invalkrachten. De communicatie loopt voor mijn gevoel niet altijd zoals het zou moeten. Ik vind dat er met liefde en toewijding voor mijn vader gezorgd wordt. Mijn vader kleedt zich soms al zelf aan. Ik denk dat hij dan niet altijd gedoucht wordt. Ik heb het gevoel dat de basiszorg prima is. Er zou naar mijn mening wat meer met hem gedaan moeten worden. De activiteitenbegeleider doet wel wat met de bewoners. Er is weinig ruimte om extra dingen te doen. Het voelt goed als je het gebouw binnenkomt. Ik vind de kamer van mijn vader niet altijd even fris. Er is wat achterstallig onderhoud. Dat zou wel iets beter kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.