Waardering van Surplus, woonzorgcentrum Elisabeth - Breda op 18 oktober 2017 interview

8.5

De verzorgenden behandelen mijn moeder goed. Mijn moeder ziet er altijd netjes en verzorgd uit. Ze wordt altijd gewassen en aangekleed. De verzorgenden fleuren haar ook een beetje op, met een ketting of een armband. De medewerkers zorgen ook voor koffie en thee. Als ik op visite kom, mag ik ook gewoon koffie en thee pakken. Ik vind de accommodatie heel mooi, maar er zijn maar twee liften. Als er beneden een activiteit is, duurt het lang voordat we beneden zijn. Er mogen geen ramen open in het gebouw. Dat vind ik begrijpelijk, maar daardoor komt er volgens mij geen frisse lucht naar binnen. Ik vind dat het ontbijt eentonig is. Het bestaat meestal uit een boterham met ham of kaas. Volgens mij zijn de verzorgenden onderbezet en hebben ze daardoor weinig tijd. Dat merk ik doordat mijn moeder bijna niet buiten komt. Dat vind ik wel jammer. Als ik iemand nodig heb, moet ik ook echt op zoek gaan naar een verzorgende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.