Waardering van Surplus, woonzorgcentrum Elisabeth - Breda op 17 oktober 2017 interview

6.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw is wel toe aan verbetering. Er zijn veel te weinig liften voor het hele gebouw, er zijn er maar 2. Iedereen klaagt hier over. De kamer is klein en heeft geen aparte slaapkamer. Er is wel een eigen badkamer en toilet en die is erg ruim. Je kunt wandelen in de tuin. De afspraken lopen niet altijd goed. Als ik iets vraag, dan hoor ik niets meer en moet ik het nog een keer vragen. Op den duur wordt het wel opgelost. Je krijgt helemaal geen feedback. De medewerkers doen hun best, maar er is geen tijd. Een paar jaar geleden gingen de medewerkers nog mee met de bewoners naar de markt. Er is ook veel administratieve rompslomp en weinig tijd voor de bewoners. Ook is er veel verloop. Het gaat slecht met mijn moeder, dus haar kwaliteit van leven is niet hoog. Aan activiteiten doet ze niet mee, maar ze luistert graag naar muziek en zingt mee met liedjes. Ik zou deze organisatie niet aanbevelen, aangezien ik geen vergelijking heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum Elisabeth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.