Waardering van Surplus, woonzorgcentrum De Donk - Ulvenhout op 18 oktober 2017 interview

Mijn vader woont hier nog niet zo lang, maar ik ben erg tevreden. Ik vind de verzorgenden ontzettend aardig en geduldig. Mijn vader is best een moeilijke man, maar ze zijn heel lief voor hem. Ik neem mijn petje voor ze af. Ik vind het heel knap wat ze voor hem doen. Mijn vader wil graag aandacht en dat geven ze hem ook. Ze luisteren goed naar ons en de terugkoppeling vind ik goed. Ik vind dat het gebouw vriendelijkheid uitstraalt. Mijn vader zit op een gesloten afdeling. Hij is echt een buitenmens en hij voelt zich hier opgesloten doordat hij niet weg kan. Ik snap dat het niet anders kan, maar ik vind het wel heel moeilijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum De Donk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.