Waardering van Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage - Breda op 18 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Afspraken worden de ene keer wel nagekomen, maar soms zijn er afspraken waar we niks vanaf weten. Dit komt ook door de vele verschillende contactpersonen die we hadden. Dan wisten we niet waar we terecht konden. Het gaat nu wel beter sinds we de nieuwe contactpersoon hebben. Ze komt ook wel een praatje maken als we bij mijn moeder zijn. Het is een kleinschalige instelling. De medewerkers zijn heel begaan met de patiënten. Mijn moeder wordt goed verzorgd. De zorg wordt elke keer bijgesteld naar wat mijn moeder nodig heeft. Mijn moeder zit vaak in de gemeenschappelijke huiskamer. Ze hebben ook af en toe een uitje. Het gebouw voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. Ze zijn bezig om te veranderen. De voorzieningen zijn er. Het is geen fabriek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.