Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage

Antwerpenstraat 93 4826 HB Breda
076-2082800
Deze locatie is onderdeel van Surplus

Waardering van Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage - Breda op 8 november 2017 Interview

De accommodatie is goed, ook beneden in het restaurant. Ik eet daar 's ochtends, 's middags en 's avonds. Het eten is prima en smakelijk en er zijn twee keuzemenu's. Het warme eten is goed, maar de broodmaaltijd vind ik niks. Er is heel veel van hetzelfde, zoals kaas en vaak dezelfde worst. Mijn kamer is mooi, alleen kom ik kasten tekort voor mijn linnengoed, dat door het huis wordt geleverd. Er wordt goed schoongemaakt. Het personeel luistert goed naar mij en ik krijg goed antwoord. De verpleging is goed, maar ik vaak lang wachten als ik op het toilet zit. Dan lopen de mensen weg en gaan naar een ander. Er is gewoon te weinig personeel. Ook liggen er in de badkamer regelmatig vuile washandjes, die niet opgeruimd worden. De afspraken worden goed nagekomen en men is op tijd. De omgang is prima; de medewerkers zijn aardig en vriendelijk. De kwaliteit van leven is goed en past bij mij. Ook wordt er goed naar mij geluisterd, ook als ik een vraag heb. Ik heb het hier wel naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.