Waardering van Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage - Breda op 18 oktober 2017 interview

5.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De contactpersoon van mijn moeder komt alle afspraken na, maar bij een aantal andere medewerkers wil het nog weleens bij misgaan. Er zit een verschil in medewerker. De medewerkers lopen hun benen onder het lijf vandaan. Er is gewoon te weinig personeel om voldoende persoonlijke aandacht aan de bewoners te geven. De medewerkers willen wel, maar ze hebben de tijd niet. Als ze tijd hebben, gaan ze wel heel goed met mijn moeder om. De omgeving is super, ze zitten vlakbij een winkelcentrum. Het gebouw zelf is oud. De kamers zijn klein, waardoor het bed in de woonkamer staat. Het voldoet niet aan de norm waar het nu aan zou moeten voldoen. Ze zitten in een huiskamer met 25 mensen. Als de medewerkers gaan eten, zit er soms een heel jong iemand op een groep van 25 mensen die dement zijn. Dat kan niet. Ze weten hiervan dat dit aangepast moet worden. De groep is gewoon te groot. Ik zou ook teruggebeld worden, maar dat is nog niet gebeurd. Ze zouden ook meer aandacht moeten besteden aan het verschonen van mijn moeder. Wat wel positief is, is dat ze veel uitjes organiseren voor de mensen. Het alarm wat mijn moeder heeft voor als ze uit bed gaat, die werkt niet meer. Dit hebben we al meerdere keren doorgegeven en het personeel ook, maar daar wordt niets mee gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.