Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage

Antwerpenstraat 93 4826 HB Breda
076-2082800
Deze locatie is onderdeel van Surplus

Waardering van Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage - Breda op 8 november 2017 Interview

Ik ben hier nu een jaar. Na een valpartij ben ik hier terechtgekomen en ik heb het hier goed. De accommodatie is prima, evenals beneden in het restaurant. Het eten is lekker en zeer gevarieerd. Mijn kamer is niet groot, maar wel netjes en ik heb een mooi uitzicht. De badkamer is wat verouderd. Er wordt goed schoongemaakt, maar de tijd is erg kort om alles goed te doen; het moet in een half uur. De verpleging is goed en ik word deskundig geholpen. De afspraken worden goed nagekomen en men is op tijd. De kwaliteit van leven is goed en past bij mij. De omgang met het personeel is heel goed; ze zijn zeer vriendelijk. Er wordt wel naar mij geluisterd, maar als ik iets vraag wordt het wel eens vergeten. Er zijn hier veel activiteiten en ik doe daar regelmatig aan mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum Vuchterhage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.