Waardering van Stichting Elisabeth, Westerwiek - Breda op 12 januari 2018 interview

8.3

Ik heb de laatste tijd het idee dat er veel wisseling is onder het personeel. Ik vind het een beetje rommelig. Er zijn meer uitzendkrachten bij gekomen, dat vind ik vervelend. In mijn ogen zijn er een paar goede verzorgers weg. Ik vind het jammer dat de instelling niet in staat is om goede medewerkers aan zich te binden. Verder vind ik dat de verzorgers lief en zorgzaam met mijn moeder omgaan. Ik vind dat ze mij als familie steunen bij beslissingen die genomen moeten worden. Verder vind ik het restaurant heel positief. Ik vind het gezellig ingericht en de bediening vind ik goed. Er worden goede gerechten verkocht. Het voelt echt als een uitje, die ik graag met mijn moeder doe. Verder ben ik erg tevreden over de verpleeghuisarts.

Bent u of werkt u voor Stichting Elisabeth, Westerwiek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.