Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg

Kruisbessenstraat 12 2564 VD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Stichting Eykenburg

Waardering van Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg - Den Haag op 10 juni 2021 Geverifieerd

Bijvoorbeeld met medicijnen geven. Dan mis ik wat soms. Hoe kan je dat nou vergeten, dat is zo belangrijk. Ik ben naar de cardioloog geweest een tijd geleden en toen kreeg ik een nieuwe pil. Dan zeiden ze dat het op is, maar zij moeten dat regelen. Verder komt het eten uit de keuken. In het restauran kan je eten of koud op de kamer en dan warm je het op. Er zijn dagen dat ik geen eten krijg als ik het op de kamer neem. Dan komt het niet. Er zijn lijsten waarop je kan invullen wat je wilt eten, maar die vul ik niet meer in want het wordt toch niet nagekomen. De kamer is mooi, ik woon hier goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg - Den Haag

Dank u voor uw toelichting. Ik zal deze intern bespreken aangezien medicatievertrekking en eten zeer belangrijk zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.