Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg

Kruisbessenstraat 12 2564 VD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Stichting Eykenburg

Waardering van Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg - Den Haag op 26 juli 2021

Deze waardering betreft mijn moeder, die de laatste drie maanden van haar leven was opgenomen op afdeling 2a van Huize Eykenburg aan de Kruisbessenstraat in Den Haag. Op 10 juli jl. is zij daar op de leeftijd van 97 jaar overleden. De laatste weken was mijn moeder vaak onrustig en vroeg veel aandacht van de zorg. De verzorging heeft dat goed opgevangen. De laatste dagen hebben wij als familie elkaar afgewisseld zodat er steeds iemand bij mijn moeder kon zijn toen duidelijk was dat zij binnenkort zou gaan sterven. De verzorging heeft in die dagen veel steun aan ons gegeven en dat hebben wij zeer gewaardeerd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg - Den Haag

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze waardering en uw mooie woorden. Wat fijn dat mijn collega's zoveel hebben kunnen betekenen voor u en uw moeder. Ik zal er voor zorgen dat mijn collega en haar afdeling uw reactie ontvangen. Gecondoleerd met het verlies van uw moeder en heel veel sterkte de komende periode.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.