Waardering van Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg - Den Haag op 20 oktober 2019

7.2
  • Ziekte van Parkinson

Eikenburg is een mooi huis. Het typeert zich door oude brede gangen. De PG afdelingen die liften daar helaas niet op mee. De gangen zijn niet breed en lang en de woonvorm is grootschalig. Het aantal cliënten op een PGafdeling is 18 stuks. Dat is veel. Het contact met het zorg personeel hebben wij als heel prettig ervaren. Niets was te veel. Onze moeder verblijf op een praktijk leerafdeling. Dit heeft er in geresulteerd dat er veel handen beschikbaar waren. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Toen de afdeling nog geen stagiaires had was de bezetting twee verzorgenden op 18 cliënten. Niks anders dan respect voor het zorg personeel, ga er maar aanstaan. Wij vonden deze bezetting aan de magere kant .

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg - Den Haag

Bedankt voor uw mooie woorden over onze medewerkers. Deze zal ik delen met het team.
Wij zijn als organisatie constant in ontwikkeling en hechten veel waarde aan uw feedback.

Met vriendelijke groet,

Drs. A. Reede
Raad van Bestuur

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.