Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg

Kruisbessenstraat 12 2564 VD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Stichting Eykenburg

Waardering van Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg - Den Haag op 14 april 2018 Interview

Ik ben niet tevreden over de afspraken. Onlangs was er een mdo, maar daar was ik niet van op de hoogte. In mijn ogen krijgt mijn tante moeilijk contact met de verzorgenden, maar hebben zij wel aandacht voor bewoners die zich nadrukkelijk op de voorgrond stellen. Ik vind dat de dagelijkse verzorgenden niet echt betrokken zijn bij het wel en wee van mijn tante en dat zij een beetje aan haar lot overgelaten wordt. De fysiotherapeut en de ergotherapeut hebben wel heel veel aandacht voor haar welzijn. De instelling is bezig de verzorging te verbeteren. Men doet zijn best, maar dat leidt in mijn ogen nog niet tot de gewenste resultaten. Misschien ligt dat echter meer aan de politiek. Ik zie duidelijk verschillen tussen de medewerkers. Sommige verplegenden zijn in mijn ogen minder gepassioneerd en professioneel in de omgang met mijn tante dan andere. De instelling maakt gebruik van 'Kernzorg', een digitaal zorgdossier. Op zich werkt het goed, want ik kan zo rapportages inzien. Ik ben echter niet tevreden over het reageren op mijn vragen, want ik zie niet of nauwelijks een reactie. Verder worden er dingen die ik zeg opgeschreven, maar ik merk niet dat de medewerkers erop terugkomen. De locatie van de instelling vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.