Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg

Kruisbessenstraat 12 2564 VD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Stichting Eykenburg

Waardering van Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg - Den Haag op 28 juni 2018 Interview

Mijn moeder heeft hier op twee verschillende afdelingen gewoond en daar wilde wij graag een gesprek over en die werd steeds afgezegd. Mijn moeder is een aantal keren gevallen en daarom moest zij een scan bij haar bed hebben, dat gebeurde niet en dat vind ik niet netjes. Zeker niet omdat mijn moeder daarna nog een keer gevallen is. Ik vind dat er niet veel gekwalificeerde verpleging is en ik vind dat dit niet kan op een verpleegafdeling. Er was veel aandacht en zorg voor mijn moeder. Naar ons toe waren ze uitermate vriendelijk. Mijn moeder accepteerde weinig zorg, wat het voor de verzorgenden lastig maakte. Ze hebben echt hun best gedaan om goed naar ons te luisteren, wij werden overal bij betrokken. Ik vond een mdo gesprek altijd fijn omdat er dan echt naar mij geluisterd werd en dat werd dan ook meegenomen in het zorgplan. Het is een oud klooster en de ligging vonden wij prima omdat het in een woonwijk lag. De kamer van mijn moeder was te klein om het huiselijk te maken met haar eigen spullen. Rond het overlijden van mijn moeder zijn wij goed begeleid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Eykenburg, Huize Eykenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.