Stichting Land van Horne, Woonzorgcentrum Hushoven

uit 37 waarderingen

Informatie over

Waardering van Stichting Land van Horne, Woonzorgcentrum Hushoven - Weert op 28 juni 2022

Dementie

Namens mijn vader schrijf ik deze waardering. Sinds begin mei is hij opgenomen bij De Boterbloem, kleinschalige woongroep. Ik zie dat mijn vader 'warme zorg' krijgt. Zo makkelijk om te roepen als instelling dat er warme zorg wordt geboden, maar als hij en familie dit ook echt ervaren en merken is dit zeer het benoemen waard! Vaak wordt gedacht aan de keuze bij plaatsing dat het in de buurt moet zijn van de oude omgeving. Wij (dochter en zoon) vonden het veel belangrijker dat de plek een thuis zou kunnen worden zowel m.b.t. huis en omgeving. De eerste indruk was al geweldig en de betrokkenheid van iedere medewerker is bijzonder. Complimenten aan alle medewerkers van Hushoven voor de inzet bij het creëren van het woongevoel en goede zorg. Chapeau!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Land van Horne, Woonzorgcentrum Hushoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.