Stichting Land van Horne, Woonzorgcentrum Zuyderborgh

St. Jozefhof 4 6006 EN Weert
Deze locatie is onderdeel van Stichting Land van Horne

Waardering van Stichting Land van Horne, Woonzorgcentrum Zuyderborgh - Weert op 7 december 2018

Ziekte van Alzheimer

Hoewel de medewerkers hun uiterste best doen valt het mij op dat bewoners weinig geactiveerd worden. Ze zitten vaak met zijn allen te slapen bij een tv die aan staat maar waar niemand naar kijkt. Ook is het moeilijk is aan individuele wensen m.b.t. leefstijl (eten en dagbesteding) gehoor te geven. Zorgverleners zijn vaak bezig met administratieve taken die ten koste gaan van aandacht voor de bewoners. De personeelsbezetting is krap (1 medewerker per huisje). Als er ergens op het terrein een calamiteit is gaat het personeel daar (terecht) heen maar de bewoners van de andere huisjes zijn dan intussen alleen. Het is moeilijk om te accepteren dat het zorgsysteem in Nederland niet beter functioneert.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Land van Horne, Woonzorgcentrum Zuyderborgh - Weert

Hartelijk dank voor uw waardering. Spijtig om te lezen dat u over bepaalde punten minder positief bent. Wij zouden graag met u in gesprek gaan om dieper op uw ervaringen in te gaan zodat we onze kwaliteit van zorg kunnen verbeteren. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met de betreffende teamleider via onze Klantenservice 0900 333 55 55 of info@landvanhorne.nl. De Klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Land van Horne, Woonzorgcentrum Zuyderborgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.